تارنگار شخصی عرفان نحریر

سعدی اگر عاشقى کنى و جوانى .... عشق محمد بس است و آل محمد- اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

تارنگار شخصی عرفان نحریر

سعدی اگر عاشقى کنى و جوانى .... عشق محمد بس است و آل محمد- اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آخرین نظرات

اللهم صل علی محمد و آل مجمد و عجل فرجهم

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۳۱ ق.ظ

دلم گاهی قد میکشد تا روح تنهایی ات

ای مهربان رفیق دیگر نمی خواهم بدانم کجایی

همین که آرام گرفتی برایم بس است

برایت آرامش ابدی می خواهم در آرامگاه تنهایی است

برایت همنشینی با آقا حسین علیه السلام و حضرت اباالفضل میخواهم

این دو عزیز با تو باشند من در جهنم هم باشم نگرانی بابت تو ندارم

حس خوبی دارم که بعد از مدت ها با تو حرف می زنم

من را ببخش که انقدر بی معرفتم

شوجی جان قسمت میدهم به عشقت برایم دعا کن تا عاشق خدا شوم

دل بکنم از تمام آنچه در دنیا هست و با آن اجین است

دل بدهم به آنکه دنیا و هر آنچه در آن هست را آفرید

دل به یکی بدهم

عشقم بشود یکی

خدا...

برایم دعا کن

حدیثی یادم می آید که معصوم فرموده بود: رفیق در غیبت رفیق اش نمی گذارد کسی پشت سرش حرف بزند

برایم دعا کن تا در نبودت هم رفیق باشم

یادم هست گفتی زیر خاک هم فراموشم نمی کنی

شوچی عزیزم تو تنها یادت را برایم یادگار گذاشتی

دوستت دارم

خیلی زیاد

ایرفان

شادی جسم و روح پاکت و سلامتی و فرج آقا امام زمان صلوات میفرستم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

  • عرفان نحریر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">