تارنگار شخصی عرفان نحریر

سعدی اگر عاشقى کنى و جوانى .... عشق محمد بس است و آل محمد- اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

تارنگار شخصی عرفان نحریر

سعدی اگر عاشقى کنى و جوانى .... عشق محمد بس است و آل محمد- اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

آخرین نظرات

بیندیشید و ثروتمند شوید

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۸:۳۹ ق.ظ

نقطه مشترک اکثر افراد موفقیت نوشتن اهداف است.
چرا به نگارش در آوردن اهداف اینگونه مهم است؟نوشتن هدف ذهن را شفاف نموده و تکلیفی مشخص را در اختیارش قرار میدهد تا به انجام برساند. در ضمن با مشاهده و مرور روزانه هدفهای نوشته شده ،انسان هدفمند می داند در هر لحظه از زندگی چه می خواهد و به کدام مسیر می رود. 
اهداف اگر به صورت اصولی نگاشته شوند با چاشنی باور و اراده ،تاثیرات شگفت انگیزی به بار می آورند. یادآوری هر روزه اهداف و استفاده از قدرت تجسم خلاق ،احساس بسیار خوشایندی در انسان ایجاد می کند و انسان هدفمند را در اوج اعتماد به نفس نگه میدارد.احساس خوشایندی که در هنگام یادآوری اهدافمان داریم سیگنال های بسار قدرتمندی به عالم هستی ارسال میکند که کائنات را با ما هماهنگ می کند، حتما در زندگی برای شما هم پیش آمده که گاهی کاری که زمانی انجامش در نظرتان دشوار بوده ولی وقتی با اراده ای قوی قصد انجامش را داشته اید شرایط به گونه ی عجیبی برایتان عوض شده که آن کار را نه تنها به آسانی انجام داده اید بلکه با مرور روند معجزه آسای به نتیجه رسیدنش لذت می برید.بله در کار کائنات اشتباه نیست.

گر چه صرف نوشتن هدف برای دستیابی به آن کافی نیست ولی با اطمینان میتوان گفت اولین و بلندترین قدمی است که هر کس در مسیر موفقیت بر می دارد.

تشکر از خانم بیتا که این مطلب را در تارنمای میهن تحلیل قرار دادند

  • عرفان نحریر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">